.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوء استفاده از حضور سرزده مشایی

حضور مشایی در شهرستان چابهار مترادف با فارغ التحصیلی برخی از دانشجویان رشته معماری دانشگاه چابهار شده بود. در همین راستا مسئولان دانشگاه چابهار از مهندس مشایی به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی درخواست کردند برای اهدای لوح یادبود به برخی از دانشجویان فارغ التحصیل در این دانشگاه حضور پیدا کند.


به گزارش بازتاب آنلاین اعضای هیات دولت اواسط دی ماه سال 1387 در جریان دور دوم سفرهای استانی هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند؛ در آن سفر اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی اعضای هیات دولت را همراهی می کرد.
مشایی در حاشیه سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان با تیم همراه خود برای بازدید ازمسجدمیر احمد ؛ میرمتاع و قلعه دادالله که از آثار باستانی شگفت انگیز کشورمان محسوب می شود راهی شهرستان چابهار می شود.
حضور مشایی در شهرستان چابهار مترادف با فارغ التحصیلی برخی از دانشجویان رشته معماری دانشگاه چابهار شده بود.
در همین راستا مسئولان دانشگاه چابهار از مهندس مشایی به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی درخواست کردند برای اهدای لوح یادبود به برخی از دانشجویان فارغ التحصیل در این دانشگاه حضور پیدا کند.
در عکس منتشر شده از مهندس مشایی در برخی از رسانه ها کاملا مشهود است که مشایی در حال اهدای لوحی به یکی از دانشجویان ممتاز و فاغ تحصیل این دانشگاه بوده است. که متاسفانه برخی از رسانه های منتسب به جریان نه مشایی با سند سازی با کمک نرم افزار اکسل و فتوشاپ درصدد تخریب دوباره رییس دفتر رییس جمهور برآمدند.
همچنین حضور رییس دانشگاه در این مراسم و تصویر برداری دانشجویان توسط گوشی های همراه خود موید صدق مطلب فوق است؛ چرا که در جلسه درسی هیچ زمانی رییس دانشگاه حضور پیدا نمی کند و دانشجویان نیز اقدام به تصویربرداری از کلاس آموزشی خود نخواهند کرد.

لازم به ذکر است که مهم ترین نکته اصلی در این قضیه اعلام موضع رسمی دانشگاه چابهار مبنی بر عدم تحصیل مشایی در این دانشگاه است که متاسفانه جریان منتسب به نه مشایی بدون توجه به موضع گیری های رسمی مقامات برای رسیدن به اهداف سیاسی خود مترصد به فرعیات و جعلیات می شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.